Pytania i odpowiedzi

1. W jaki sposób zrealizujemy Twoje zamówienie?

Wystarczy po dokonaniu zakupu wybrać formę płatności, a Twoje zamówienie automatycznie otrzymuje status "przyjęte do realizacji", o czym zostaniesz poinformowany mailowo. Teraz wystarczy zamówić projekt lub przesłać własne gotowe materiały do druku. Zwyczajowo przesyłamy przed drukiem wizualizację produktu do akceptacji. Po wydruku, przed wysyłką ze sklepu wychodzi informacja o tym, że Twoje zamówienie jest gotowe do wysyłki i następnie zostało zrealizowane.

2. W jaki sposób mogę zamówić projekt?

W kategorii <Projekty> znajdziesz odpowiedni odnośnik do zakupienia profesjonalnego projektu przeznaczonego do druku zamówionych przez Ciebie produktów. Projekt można także zamówić drogą mailową: agencja.top@agencjatop.pl

Poniżej szczegółowe wytyczne dotyczące wymagań materiałów do projektu:

TEKST– w formie dowolnego pliku tekstowego umożliwiającego edycję. Prosimy nie dostarczać tekstu w formie skanu lub w innej podobnej formie uniemożliwiającej zaznaczenie i skopiowanie tekstu.

LOGO – tylko w formie wektorowej w trybie CMYK lub w szczególnych wypadkach PANTONE
Akceptowalne formaty plików to: pdf, cdr, eps, ai, czcionki zamienione na krzywe.

ZDJĘCIA – prosimy dostarczać w formatach tiff, psd, jpg (rozdzielczość min 300 dpi, tryb CMYK). UWAGA: grafika z prezentacji internetowej bez przetworzenia nie nadaje się do zastosowań poligraficznych.

PROJEKTY – W przypadku przesyłania gotowych projektów z poprzednich realizacji, z których mamy skorzystać – proszę pamiętać, aby przesłać wersję projektu z czcionkami zamienionymi na krzywe ( dotyczy plików pdf, cdr, eps, ai).

Prosimy również o przesłanie ewentualnych sugestii dotyczących wyglądu projektu.

3. Jak przygotować prawidłowy projekt do druku we własnym zakresie?

Przy każdym produkcie znajdują się pliki do pobrania - makiety ułatwiające projektowanie. Makieta ma zadany format w odpowiedniej skali 1:1, uwzględnione spady na przycinanie produktu, bezpieczne marginesy.
Wymagania dotyczące gotowego pliku (PDF) do druku:
- PDF powinien być zgodny z wersją X-1a
- Prace przygotowane w trybie kolorów CMYK bez osadzonych dodatkowych profili (lub zadany profil Coated Fogra 39)
- Wszystkie fonty zamienione na krzywe (brak tego kroku może spowodować użycie innej czcionki i zmianę wyglądu projektu)
- Spady (nadlewki) po 3 mm z każdej strony
- Odległość obiektów graficznych i tekstów od linii cięcia min. 3 mm (brak zachowania tych odległości może skutkować przycięciem tekstów lub obiektów)
- Jeśli w pracy znajdują się mapy bitowe, to powinny być one odpowiednio zapisane: skala 1:1, rozdzielczość 300 dpi, kolory CMYK, 8 bitów na kanał
- W pracach wielostronicowych (np. katalogi, broszury) każda strona projektu powinna być osadzona na osobnej stronie dokumentu
- Bez linii cięcia (jeżeli występują linie cięcia to powinny się znajdować za obszarem brutto)
- Używanie efektów specjalnych w programie CorelDraw może powodować błędy w druku.


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Pytania i odpowiedzi

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl